Власний педагогічний портрет


Не знаю чітко я, що вам розповісти. Не знаю напевне
Як себе представити, щоб і в рифму не залізти, і всіх поетів "не підставити".
Час технології іде, не знаю як бути сучасною, і йти по цьому шляху.
Або бути суворою, горделивою. І відповідати всім трендам.
А ще бути мамою, дружиною. І головне - бути собою.
Як навчити дітей вчитися? Як навчити дітей працювати?
Як виростити із них героїв? Минулих казок і сьогодення.
Адже в наш час сила їхня підвладна Інтернету.
А мотивацію до успіху треба розвивати в школі, а не потім.
Як же знання їм надати на все життя? Як вогник в очах дітей не погасити?
На ці питання відповісти дуже важко, але крок за кроком йтиму вперед!
Сказати хочу лиш одне. Моя професія прекрасна! Я - сучасний вчитель!
Лише тільки мені сьогодні під силу - любити й жити.
Лише тільки мені важливо стати провідником дітей до сили знань.
І в життя внести портфель цікавих відповідей і завдань.
Не знала я, що вам розповісти. Не знала я, як себе представити.
Тепер вже впевнено скажу, що є одна професія від Бога - це учитель,
а всі інші від учителя!
Працюю вчителькою хімії 14 років у Костринській ЗОШ-інтернаті ІІ-ІІІ ступенів. За цей час у мене склався свій стиль роботи, який полягає у творчому застосуванні досвіду роботи колег-предметників в умовах загальноосвітньої школи, коли в класах навчаються учні з різним рівнем підготовки. За інноваційним потенціалом мій досвід є модифікаційним. Він пов'язаний з удосконаленням, раціоналізацією відомих методик та ідей. Застосування подібного матеріалу (опорних схем, конспектів, аркушів опорних сигналів, комп‘ютерних презентацій, "опор" тощо) знайшло яскраве відображення в творчій роботі.
Будую свій навчальний план таким чином, щоб учні багато часу на уроках були зайняті самостійною роботою. Учні поступово переходять від виконання завдань, аналогічних тим, що виконувались під керівництвом вчителя, до виконання проекту. У процесі роботи навіть найслабші учні прагнуть покращити, не тільки навчальні бали, але й знання, розвивають  вміння проводити пошук інформації самостійно.
Кінцевим результатом роботи є досягнення поставленої мети: оволодіння всіма учнями обов'язковим рівнем навчання. Кожен учень в класі працює на доступному йому рівні, навчання перестає бути важким і безрадісним. Мені вдається активізувати пізнавальну і творчу діяльність учнів, перетворити процес навчання в цікаву справу.

Немає коментарів:

Дописати коментар